Повернення та обмін
Порядок виконання повернення
Відповідно до ст. 9 закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Дії, необхідні для повернення товару
Для повернення товару та отримання необхідної додаткової інформації Вам необхідно зв'язатися з нашим менеджером за телефонами, вказаними нижче або за допомогою електронної пошти:
Продукція нашого інтернет-магазину є гарантійною, що надає Вам право повернути товар неналежної якості протягом усього гарантійного терміну, визначеного виробником. Товар належноЇ якості, Ви можете повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, при дотриманні кількох умов:
- Продукт не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості, збережені пломби, ярлики та фірмова упаковка.
- Документ, що підтверджує покупку. Зазвичай при цьому використовують касовий/товарно-касовий чек або товарну накладну.
- Копія документа, що підтверджує особу.
- Заява встановленого зразка на повернення товару, яку Ви можете знайти нижче, роздрукувати, заповнити та надіслати нам разом із товаром.
- Доставка товару належної якості оплачується за рахунок покупця.
Після прийняття та огляду товару нашою фірмою, повернення коштів буде здійснено за реквізитами, зазначеними у заявці на повернення, не пізніше 7 робочих днів.
Як запобігти можливим неприємностям
При отриманні товару у відділенні транспортної компанії, яка є посередником між нашим магазином та Вами, наполегливо рекомендуємо перевіряти товар на відсутність пошкоджень, спричинених транспортуванням. У разі виявлення такого пошкодження необхідно скласти акт у присутності співробітника компанії для отримання компенсації. Якщо пошкодження, спричинені під час перевезення товару, виявлено поза межами компанії-перевізника, вся відповідальність лежить на покупці.