Кошик

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 06.05).

Flapmarket
+380 (67) 500-59-19Відділ продажів
+380 (50) 500-59-19Відділ продажів
+380 (73) 500-59-19Відділ продажів
Додати відгук
Кошик

Повернення та обмін

Порядок виконання повернення

Відповідно до ст. 9 закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Дії, необхідні для повернення товару

Для повернення товару та отримання необхідної додаткової інформації Вам необхідно зв'язатися з нашим менеджером за телефонами, вказаними нижче або за допомогою електронної пошти:

  mail@flapmarket.com.ua

  +38 (067) 500-59-19

  +38 (050) 500-59-19

  +38 (073) 500-59-19

 
Умови повернення товару

Продукція нашого інтернет-магазину є гарантійною, що надає Вам право повернути товар неналежної якості протягом усього гарантійного терміну, визначеного виробником. Товар належноЇ якості, Ви можете повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, при дотриманні кількох умов:

  • Продукт не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості, збережені пломби, ярлики та фірмова упаковка.
  • Документ, що підтверджує покупку. Зазвичай при цьому використовують касовий/товарно-касовий чек або товарну накладну.
  • Копія документа, що підтверджує особу.
  • Заява встановленого зразка на повернення товару, яку Ви можете знайти нижче, роздрукувати, заповнити та надіслати нам разом із товаром.
  • Доставка товару належної якості оплачується за рахунок покупця.

Після прийняття та огляду товару нашою фірмою, повернення коштів буде здійснено за реквізитами, зазначеними у заявці на повернення, не пізніше 7 робочих днів.

Як запобігти можливим неприємностям

При отриманні товару у відділенні транспортної компанії, яка є посередником між нашим магазином та Вами, наполегливо рекомендуємо перевіряти товар на відсутність пошкоджень, спричинених транспортуванням. У разі виявлення такого пошкодження необхідно скласти акт у присутності співробітника компанії для отримання компенсації. Якщо пошкодження, спричинені під час перевезення товару, виявлено поза межами компанії-перевізника, вся відповідальність лежить на покупці.

Приємних Вам покупок!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner