Кошик

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 06.05).

Flapmarket
+380 (67) 500-59-19Відділ продажів
+380 (50) 500-59-19Відділ продажів
+380 (73) 500-59-19Відділ продажів
Додати відгук
Кошик

Умови доставки і оплати

Умови доставки та оплати

Товар безкоштовно доставляється до складу транспортної компанії-перевізника

Головний офіс компанії Flapmarket розташований у м. Одеса. Продукція доставляється по всій території України службами логістики. Ми пропонуємо всі види доставки. Послуга доставки товару до вашого міста оплачується покупцем.

Варіанти доставки замовлення

Нова Пошта — товар відправляється в день підтвердження замовлення (крім вихідних). Відправка післяплатою можлива при оформленні замовлення на суму від 400 грн.

Укрпошта — відправка вантажів об'ємна вага яких не перевищує 30 кг і довжину однієї сторони 70 см у день замовлення та тільки по повній онлайн-оплаті.

Делівері — покупка, оформлена до 15:00 відправляється в день замовлення. Відправка тільки по повній оплаті.

Кур'єром по м. Одеса — доставка по Одесі та Одеській області здійснюється протягом 1-5 днів з моменту замовлення (уточнюйте термін у менеджера). Товар доставляється за нашим маршрутом пересування, але за попереднім погодженням з клієнтом про час візиту.

Самовивіз — тимчасово відсутній.

Доставка товарів здійснюється в усі міста та населені пункти України, в яких є офіси будь-якої з перерахованих транспортних компаній.

Способи оплати замовлення

Онлайн-оплата «Пром-оплата»
Онлайн-оплата картою Visa, Mastercard — WayForPay, LiqPay
Оплата товару у відділенні «Нової Пошти» (післяплата)
Оплата за реквізитами (розрахунковий рахунок ФОП)

Гарантії безпеки вашого товару

На продукцію поширюється офіційна гарантія від виробника.
Перед відправкою вантаж обов'язково перевіряється на дефекти зовнішнього вигляду та на працездатність.
Товар обов'язково страхується на повну суму замовлення, тому рекомендовано в офісі транспортної компанії розкрити упаковку та перевірити на наявність дефектів, які можуть бути нанесені під час перевезення.

При виявленні дефектів, необхідно запросити співробітника служби логістики та скласти акт пошкодження (транспортна компанія зобов'язана компенсувати вартість вантажу).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner